Elérkezett az Audentesse versenysorozat következő állomása. Nagy reményekkel mentünk neki, hiszen tudtuk, hogy a 6. versenyen nem tudunk ott lenni és a jelenlegi helyünk (7.) elég rizikós... Sajnos nem úgy jött össze, ahogy szerettük volna. Az legeleje még nagyon is jól ment, én már éreztem is a győzelem ízét a számba, de azután valami történt és egyikünk sem tudja hogy mi. Csak, hogy tudjad, hogy miről beszélek, íme az eredmény:

Rada Nimi Klubi 1 s. 2 s. 3 s. 4 s. 5 s. 6 s. Kokku
10 Natalia Bakos KL Mälk 97 85 93 91 93 93 552


 Mint látható az első sorozat nagyon szép, de a második az minősíthetetlen. De tényleg. Nem is értem, hogy mi történhetett Natival, hogy ilyet produkált. Velem biztos nem lehet gond, hisz én egy gépezet vagyok és a többi sorozat viszonylag szép, egyenletes lett. Szóval most szomorúak vagyunk, mert ezzel a 8. helyre csúsztunk vissza az összesítésben és sajnos az utolsó versenyen - mint írtam - nem tudunk részt venni. Ezzel valószínű, hogy kicsúszunk az "A" döntőből. Ezért nagyon szomorú vagyok :( Az optimistább emberek azt mondanák, hogy "fel a fejjel, nem biztos, hogy kicsúsztok", csak az a baj, hogy előre láthatóan az utolsó versenyre el fog jönni az egyik versenyző Elvából, aki eddig csak egyszer volt, de akkor is 579-et lőtt. Na elég kicsi az esély arra, hogy ez az ember 541-et, vagy kevesebbet lőne. 

Sóhaj 

Persze a "B" döntő is szép... :(

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr6812064663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása