Volt alkalmam végre egy igazi férfias pisztolyt kipróbálni. Ez pedig a Desert Eagle .50 volt. Gyönyörű vas:

img_20180910_191251.jpg

Mivel én nem vagyok se nagy, se férfi, ezért nem is sikerült a markolatot átfognom. Ennek persze megvannak a hátrányai, például így nem tudtam megfogni a hátrarúgását a fegyvernek, bármennyire is próbálkoztam vele. De, hát akinek kicsi a keze, az nézzen szembe a várható hatásokkal. 

Na akkor nézzük az első kísérletet. Itt a hátrarúgás rendesen meglepett, nem is feszültem bele a pisztolyba...

A pisztoly tulaja megkérdezte, hogy szeretném-e még egyszer megpróbálni. Nos, ilyet tőlem nem szabad kérdezni, hisz erre csak egy válasz létezik :D

Másodszorra már igyekeztem belefeszülni a pisztolyba, de a kis kéz hátránya itt is látszódott....

Egy élmény volt :)

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr1014247069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása