matchguns 2013.10.01. 21:50

Gyakorolgatások

Múlt héten a gyakorláson próbáltunk még alakítgatni a markolaton, hogy jobban mennyen. Még gyorsat is lőttünk, ami jó volt, mert nagyon ritkán gyakoroljuk.

Egyébként a gyakorlás hiánya nagyon is meglátszik, mert úgy hallottam, hogy régebben Natinak jól ment a gyors 30 (jobban mint a lassú), de most már fordítva van. Az elmesélések alapján azt vettem ki, hogy régen Nati nagyon sokat gyakorolt hadipisztollyal gyorsat, ez meg is látszott, mikor ennél a klubnál elkezdett lőni, mert sokkal pontosabban lőtt gyorsabban. Viszont idén kb ekkor lőttünk 5-ször gyorsat. Ez szánalmasan kevés. 

Íme a múlt heti gyakorlás. Látszik, hogy kísérletezgetem:

gyakorlas_20130923_1_kicsi.jpggyakorlas_20130923_2_kicsi.jpggyakorlas_20130923_3_kicsi.jpg

És a gyors:gyakorlas_20130927_kicsi.jpg

Hétvégén viszont voltunk Kapuváron versenyen. Nagyon hideg volt egész nap. Én is fáztam, de Nati keze olyan hideg volt, hogy úgy éreztem, mintha nem is lenne a markolatomnál melegebb. 

Először Nati nagy kaliberrel lőtt. A morcos ember hozta a Pardiniét és azzal melegített be Nati. Jól sikerült a bemelegítés, mert az időjárás ellenére 186-ot lőtt, amivel meg is nyerte a nagy kalibert. 

Utána jöttem volna én. Nos... velem nem sikerült túl jól. Egyből úgy kezdődött, hogy szokás szerint ferdén emelt fel. Viszont ez megmutatta, hogy valami nem stimmel az éltámasszal, hisz az nem engedi Nati csuklóját rendesen, a megfelelő szögben kifordulni. Lehet, hogy nem is igazán Nati kezével van a gond és a markolatot mégsem kell átalakítani úgy, hogy ferdén lehessen felemelni. Lehet, hogy csak az éltámaszt kell kicsit alakítgatni. Nos, ennek a hétnek ez a feladata. 

Hétfőn reszelgettek az éltámaszomból, oldalából, görbületéből, szóval mindent megtettek annak érdekében hogy ne akadályozza Nati kezét a megfelelő tartásban. 

Jobb lett így elsőre. A hét további részében kiderül, hogy mennyire jön be. 

Íme a hétfői "termés":

gyakorlas_20130930_1_kicsi.jpggyakorlas_20130930_2_kicsi.jpg

Hétvégén OB nemzetközi versenyszámokból. szeretném, ha jól sikerülne!

Lövéseim száma: ~2560

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr505545078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lompika 2013.10.02. 15:49:42

Szia,

Szerintem sikerülni fog a hetvegi OB! Nagyon jó lesz én biztos vagyok benne!

Teso:)

matchguns 2013.10.02. 15:50:42

Köszi a biztatást, majd kiderül, hogy mi lesz a vége.
Nektek is sok sikert!
süti beállítások módosítása