Megrovást kaptam, hogy már régen posztoltam. Ennek több oka is volt persze, az egyik, hogy Nati eléggé elhanyagolt mostanában és csak néha-néha vett elő minket. Igazából nem tudom az okát, de most ne is firtassuk.

A hétvégén volt a szokásos évadnyitó verseny Elvában. Itt mindkettőnkel szokott lőni, így nagy izgalommal vártam, hogy újra hasznomat vehessenek. Verseny előtt kétszer kint voltunk a lőtéren, nem is volt annyira borzalmas, mint vártam, de hát ennyi gyakorlással a versenyen sem számítottam túl sokra.

Szombaton volt az én számom. Kicsit hűvös reggelre ébredtünk és mivel délelőtt 10-kor lőttem, akkorra sem ment fel a hőmérséklet 8 fok fölé. Még szerencse, hogy nekem nincsenek ujjaim, amik tudnak fázni. ;)

A 30 pont még elég tűrhetően ment, persze volt egy-két elrontott belehúzás, de azért a végére sikerült összekaparnunk 282 pontot. Szerencsére másoknak sem ment sokkal jobban. Na, de délután következett a gyors. Felemásan kezdtük a sorozatokat 46-49. Ekkor jött az első akadály. Mivel egy akadály elfogadható a verseny alatt és mondhatni szokásos dolog már nálam (bár el kell, hogy áruljam, hogy szerintem az egyik táram rugója kicsit meggyengült és nem tudja olyan erővel a lőszert bent tartani, de ez csak egy tipp). Mikor megtörtént ez az akadály, akkor még 2 lövés hátramaradt, ezt pótolhattuk, viszont a pótlásnál jött a következő akadály, amit nem sikerült időben elhárítani. Szóval ez alapból 10 minuszt jelentett. Utana mar viszonylag jol mentek a dolgok, bar sok lett a nyolcas sajnos. A vege a 268 lett, így összesen 550. Szerencsére mások sem lőttek sokkal jobbat, így a nyolcadik helyen bekerültünk a döntőbe. 

Nati addig nem evett, mert a sorozatok úgy követték egymást, hogy nem igazán volt rá idő, viszont étel nélkül sem lehet egész nap ellenni, így a döntő előtt ezt a problémát meg kellett oldani. Sajnos Nati elkövette azt a hibát, hogy egy kicsit többet evett a kelleténél, a saláta is elég lett volna a teljes ebéd helyett... Szerencsére én lőszereket eszem, de sajnos az embereknek kell valami más étel is, hogy működjenek, viszont, ha sokat visznek be ebből, akkor a vér a gyomrukba megy le és nem jut elég a fejbe. Na persze valami ilyesmi történt itt is.

A próba alatt ismét volt akadályunk, ekkor döntött úgy Nati, hogy a másik tárat fogja használni, hátha tényleg az lehet a gond. Utána már nem volt egy akadályunk sem... :) Sajnos fejben nem sikerült összeszednie magát, mint már említettem, hiányzott a vér hozzá. Bár mindegyik sorozatban sikerült 1 értékeltet lőnünk, ez így most a hetedik helyre volt elég. Ennyi gyakorlással még talán ez is elfogadható.

Vasárnap lőtték tesómmal a léget, ott sem sikerült valami jól, 365-tel itt is a 7. helyet sikerült elcsípni.

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr5413884304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása