Eléggé kifogyóban voltunk lőszerrel. Olyannyira, hogy még a héten verseny lőszerrel tudtunk volna gyakorolni, a hétvégi Plzeni versenyre még lett volna elegendő lőszer, de utána semmi. Hogy miért alakulhatott így? Úgy emlékszem korábban már írtam, de azért itt is megemlítem, hogy Magyarországon, emberi áron, versenyzésre alkalmas lőszert nagyon nehéz venni. Nekünk sem sikerült már több, mint fél éve. Mindig voltak ígéretek, de végül pisztolyba való lőszer nem jött össze. Ez a helyzet elég frusztráló, főleg, hogy saját magunknak kell megvennünk a lőszert. 

Írtam korábban, hogy a klubtól nagyobb versenyekre kapok Pistol King lőszert, amit egyébként már nem gyártanak. Nagyon finom kis jószág. Csak spórolni kell vele. Viszont Imi hozott narancssárga Eley-t kipróbálni, hogy mennyire szeretem. Ez is nagyon jó, és szerencsére ilyen lőszert sikerült Natiéknak szerezni (nem itthonról). 

eley_pistolKing_kicsi.jpg

Kicsit fájdalmas az Eley ára (36 Ft/db), de még ez is közel fele, mint amennyiért itthon lehetne kapni. Mivel gyakorlásra nem sikerült lőszert venni, ezért gyakorolni is ezzel fogunk, ezért 5000 db-ot szereztek nekem. Alíg várom, hogy ma próbálhassam is ki. 

5000Eley_doboz_kicsi.jpg5000Eley_kicsi.jpg

Szerdán még nem ezzel gyakoroltam, hanem még a Pistol King-gel. Gyorsat gyakoroltunk, mert azt eddig csak versenyen lőttünk, ami elfogadhatatlanul kevés. 

Bele kell jönni, vannak még elhúzások, de azért nem lett annyira szörnyű, mint amire ennyi gyakorlással elvártam volna. Azért még mindig sokat kell gyakorolni hozzá:

gyakorlas_2010428_kicsi.jpg

Fel kell kötni rendesen a gatyát hétvégére!!!

...és elértem a 4000 lövést....

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr46120058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása