Jujj, de nagyon rég nem írogatott ide senki! Remélem ez hamar meg fog változni, ezért az első lépéseket meg is teszem. 

Először is szeretnék bemutatkozni, én vagyok a kis tesó, MG-1. Már egy kép van fenn rólam, mikor éppen megérkezdtem, de az már egy ideje volt. Azóta egy szezon letelte kisebb-nagyobb sikerekkel és most kezdődik a következő szezon. Október lévén már beindultak az edzések, bár mi még nem voltunk sokat gyakorolni, az az érzésem, hogy Nati kicsit lusta :-/, na de meglátjuk. 

Ez alkalommal Feri is velünk volt, sőt a végén még ő is kipróbált engem. Az, hogy hogyan tetszett neki, mindenki kérdezze meg tőle személyesen. A lőtéren a raktár mélyéről még a tavalyi szezon végén előkerültek ősrégi lőlapok. Gondolom takarították a raktárakat és ráakadtak pár kilónyira. Igaz rendkívül vékonyak és egy íven 8 lőlap van, amit a lövő vág ki magának, de gyakorlásra - ha van egy keményebb lap mögé tenni - tökéletes. Feri le is fotózott vele:

 img_20161015_131524_easy-resize_com.jpg

A lőtéren még egy érdekességet talált, pár puska haver a folyosón dekkolt, csak úgy bandáztak. Sajnos nem értem a nyelvüket, úgyhogy én nem tudtam velük beszélni.

img_20161015_125436_easy-resize_com.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://matchguns.blog.hu/api/trackback/id/tr7411810137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása